Meer resultaten voor postcode loterij duurzame producten

 
 
postcode loterij duurzame producten
Ruim 7 miljoen duurzamere producten gekozen.
Onder het motto DOE MAAR LEKKER DUURZAAM hebben de Nationale Postcode Loterij, Albert Heijn en Unilever Nederland geholpen bewuster te kiezen voor duurzamer eten. Afgelopen november ontvingen alle Nederlanders die meespelen met de Postcode Loterij een cadeaukaart ter waarde van 1250, euro. Hiermee kon men duurzamere levensmiddelen kopen bij Albert Heijn. In totaal zijn er in deze actie ruim 7 miljoen duurzamere producten gekozen. Top-5 meest gekozen producten. Gedurende de DOE MAAR LEKKER DUURZAAM-actie konden mensen kiezen uit ruim 600 producten van Albert Heijn eigen merk AH puureerlijk en producten van Unilever met een onafhankelijk duurzaamheidskeurmerk op het gebied van dierenwelzijn, eerlijke handel of milieu en producten die voldoen aan Unilevers duurzame landbouwprogramma.
muursticker
Lekker duurzaam doen met de Nationale Postcode Loterij, Albert Heijn en Unilever.
Om het grote publiek zelf te laten ervaren hoe gemakkelijk en lekker een duurzame maaltijd is, geeft de Nationale Postcode Loterij al haar deelnemers een cadeaukaart ter waarde van 1250, euro. Bij Albert Heijn kan men deze cadeaukaart inwisselen voor een selectie van 600 producten.
makelaar zwolle
Qban ontwikkelt duurzaamheidscampagne Postcode Loterij, AH en Unilever.
In de laatste fase worden duurzamere producten gekoppeld aan gerechten uit het receptenboekje. De campagne is live tot en met 17 november. Verantwoordelijk bij klant: Sanne van Hal Postcode Loterij, Annemiek Schram Albert Heijn, Anne Schreuders en Helger Reitsma Unilever. Account: Cindy bij de Vaate. Concept: Maarten van Scheijndel. Art-Direction: Billy Santegoets. Creatie: Elmar Hamelink, Franklin Rodriques. Social media-specialist: Freek Jautze. Producer: Klaartje Avis. Productiemaatschappij: Timmer TV, Studio Rewind. Redactie Adfo Groep. Inzicht in toegevoegd online bereik bij 13 tv-programma's.' Screenforce laat zien waar online bereik iets toevoegt aan het klassieke kijk en surfvolume aan de hand van gefuseerde SKO videodata met VINEX displaydata. Join our five-day Executive Summer Course in Corporate Communication! The Executive Summer Course in June is an excellent opportunity for professionals with an interest in communication to boost their career. Populistische politici en hun psychologische oorlogsvoering nieuwe stijl. Totale transparantie over alle campagnebestedingen en hulpsponsoren is nodig. Rabobank wil gezonde en duurzame voeding voor iedereen in Nederland.
Tattoos
Gratis AH Doe maar lekker duurzaam cadeaukaart twv. 12.50 voor Nationale Postcode Loterij klanten @ AH Pepper.com.
Ben je deelnemer van de Nationale Postcode Loterij? Dan ontvang je binnenkort een cadeaukaart twv. 12.50 euro in je brievenbus voor een gratis duurzame maaltijd voor vier personen. Bij Albert Heijn in de winkel kan je t/m 4 oktober met deze kaart je duurzamere producten betalen.

Contacteer ons