Op zoek naar duurzame producten ah postcodeloterij?

 
 
duurzame producten ah postcodeloterij
Actie duurzamer eten Albert Heijn.
Imme Rog, managing director van de Nationale Postcode Loterij: Door" deze actie te herhalen willen we zoveel mogelijk Nederlanders kennis laten maken met duurzamere producten en laten zien hoe makkelijk het is om met producten uit de supermarkt een lekkere, duurzame maaltijd op tafel te zetten.
muursticker
Qban ontwikkelt duurzaamheidscampagne Postcode Loterij, AH en Unilever.
Digital transformation tech. Qban ontwikkelt duurzaamheidscampagne Postcode Loterij, AH en Unilever. Campagne moet consumenten vertrouwd maken met duurzaamheidskeurmerken en duurzamere producten. 31 October 2017. Redactie Adfo Groep. Voor de jaarlijkse Doe maar lekker duurzaam-campagne heeft het bureau Qban in opdracht van de Nationale Postcode Loterij, Albert Heijn en Unilever de digitale creatie bedacht en ontwikkeld.
makelaar zwolle
Lekker duurzaam doen met de Nationale Postcode Loterij, Albert Heijn en Unilever.
Om het grote publiek zelf te laten ervaren hoe gemakkelijk en lekker een duurzame maaltijd is, geeft de Nationale Postcode Loterij al haar deelnemers een cadeaukaart ter waarde van 1250, euro. Bij Albert Heijn kan men deze cadeaukaart inwisselen voor een selectie van 600 producten. Deze producten zijn van het Albert Heijn eigen merk 39 AH; puur eerlijk 39; Binnen het Unilever assortiment is gekozen voor alle producten met een onafhankelijk duurzaamheidskeurmerk op het gebied van dierenwelzijn, eerlijke handel of milieu en producten die voldoen aan Unilevers duurzaam land bouwprogramma.
Slotenmakers

Contacteer ons